Jarraian, ETB-ko bideo bat ikusiko duzue. Bideo honek ikastetxeko errealitatea islatzen du. Hau da, ikastetxe batean ikasle batek alergia edo intolerantzia bat baldin badu, jantokietan, geletan … eskolan aurrera eraman beharreko pausuak azaltzen ditu.
Bideoaren galderak NATURA KOADERNOAN erantzun beharko dituzue. Horretarako hurrengo izenburua ipini: Alergenorik gabeko ikastetxea: bideoaren galderak. Gogoratu galderak ez dituzuela kopiatu behar, galderaren zenbakiarekin nahikoa da.
BIDEOAREN GALDERAK
- Bideoaren hasieran “menu bereziak” ikusten ditugu hozkailu barruan, hurrengo
egunean ikastetxera eramango direnak. “Menu berezi” horiek sortzeko, prozesu jakin
bat beharrezkoa da. Prozesu horri buruzko esaldiak ordenatu:
- Menu berezia ikastetxera ailegatzen da.
- Ikastetxeek menu berezien eskaera egiten dute.
- Dietistek menu berezia sortzen dute alergia duen ikaslearentzat.
- Dietistek eskaera jasotzen dute.
- Neskak, “menu berezi” bat erakustean, multialergiak kontzeptua erabiltzen du.
- Ikasle batek alergia bat baino gehiago daukala.
- Ikasle batek ez daukala inolako alergiarik.
- Ikasle batek bakarrik alergia bat daukala.
- Zeintzuk elikagai ezin ditu jan “menu berezi” hori jango duen ikasleak?
- Zure ustez, zergatik da hain garrantzitsua “menu berezi” horiek sortzea?
- “Menu berezi” horiek jantokira ailegatzen denean, pausu garrantzitsu batzuk jarraitu
- Hozkailutik ateratzen ditu.
- Ikasle alergikodunen lekura lehenengo eta bigarren platerra eramaten ditu.
- Prestakuntza egiten dute.
- Jantokiko begiraleak berrikusi eta baieztatu behar du ikasle alergikodunen “menu bereziak”.
- Zure ustez, zergatik begiraleek lehenengo prestatu behar dute ikasle alergikodunen
- Geletan, irakasle batek ikasleek klarionari alergia izan ditzaketela azaltzen du.
- Ikasle batek erreakzio alergiko gogorra pairatzen badu, irakasleok zer izan beharko
- Azkenean, neskak arrautzarekin erreakzio alergiko gogorra baldin badu,
- Zure ustez, zergatik da garrantzitsua alergenorik gabeko ikastetxe bat sortzea?
No hay comentarios:
Publicar un comentario